Minden ami gyöngy és ékszer

Naning♥

Csontos Anita és a Vintani ékszerek

Naning Portré 4. rész

2015. augusztus 12. - Naning

pk.jpgFérjemmel a népszerű üdülő falucskában, Cserkeszőlőn élünk.  A turizmusban dolgozom, de hobbim és szenvedélyem az ékszerkészítés.

A kreatív dolgok mindig közel álltak hozzám. Már gyerekkoromban is sokat  kézműveskedtem és készítettem egyszerűbb ékszereket, amiket nagy örömömre szüleim segítettek nekem eladni. Így jutottam némi zsebpénzhez :)

Aztán később keresgéltem, több technikát kipróbáltam, varrtam, horgoltam stb.. Úgy éreztem a monoton hétköznapok mellett kell valami, amiben örömömet lelem, és kikapcsolhatok. Így sikerült rátalálnom vagy inkább visszatérnem az ékszerekhez.

A vintage  szerelmese vagyok, így nagyon tetszettek az ilyen stílusú ékszerek is. Kezdetben a vintage volt a fő inspirációm. Keresgéltem, kísérletezgettem és egyre több anyagot ismertem meg. Kialakult a saját stílusom, amibe belecsempészek egy csipet vintage-t is. :)

imgp6626k.jpg

Mint minden nő, én is szeretem a szép ruhákat és a hozzájuk illő ékszereket. A divatot, egyfajta önkifejezésnek tartom. Mindenki önmagából egy darabot keres mikor a magához illő ruhát vagy ékszert kutatja. A boltokban ezt nem mindig találni meg.  Én szerettem volna magamnak megalkotni azokat az ékszereket ami én vagyok. Aztán volt aki rámutatott arra, hogy ez másnak is tetszik, így mások számára is elérhetővé tettem alkotásaimat. 

imgp6424b.jpg

Hogy mi inspirál? Bármi lehet az.... Legtöbbször maga az anyag. Megtetszik egy gyöngy vagy egy alkatrész és a fejemben már meg is születik egy új alkotás belőle.  Addig nem nyugszom, míg meg nem valósíthatom a valóságban is. Mivel egyéni megrendeléseket is szívesen vállalok, sokszor keresnek fel azzal a kéréssel, hogy egy adott ruhához szeretnének ékszert. De van mikor maga a megrendelő személyisége inspirál. Nagyon szeretem a munkámnak ezt a részét. :) Csupa kihívás és kaland...

imgp6650j.jpg

Főként minőségi, csiszolt üveggyöngyökkel tervezem, majd készítem el az ékszereimet. Üveglencsés ékszereket is készítek, de azt sem a megszokott módon, hanem átformáltam saját stílusomra. Minden ékszeremre büszke vagyok, mindegyik a szívem csücske és belőlem egy darab. Szeretem az egyedi és ízléses darabokat, amik nem tömegcikkek és nem jönnek szembe az utcán.  Szeretném, hogy mindenki egyéniségének és stílusának megfelelő ékszert, kiegészítőket viseljen, hogy úgy érezze lelkének egy darabját mutathatja meg általa!!! 

imgp6415m.jpg

Mindig örömmel tölt el mikor valakinek tetszenek ékszereim. Számomra ez a legnagyobb siker amit elérhetek, hiszen NEKTEK készítem őket!!!


Anita ékszereit a következő elérhetőségeket megnézhetitek,és meg is vásárolhatjátok:

Vintani a Meskán
Vintani Webshop
Vintani Facebook oldala
e-mail: csanita107@gmail.com

logo.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://naning.blog.hu/api/trackback/id/tr137700380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása