Minden ami gyöngy és ékszer

Naning♥

Fodor Juci és a Lanka ékszerek

2015. április 24. - Naning

profil.jpgFodor Jutka vagyok, Gárdonyban élek és a hobbim az ékszerkészítés. Mindig is szerettem a kreatív tevékenységet, rajzoltam, festettem, sok mindent kipróbáltam. Körülbelül tíz évvel ezelőtt történt, hogy egy kolléganőm az interneten talált egy nyakláncot, ami nagyon megtetszett neki, de hihetetlenül sokba került. Megmutatta nekem is az ékszert és én rögtön rávágtam, majd én megcsinálom. Ékszert azelőtt soha :) Nem tudom, honnan jött ez a magabiztosság, de tényleg megcsináltam neki. Akkor kezdődött. Mivel akkoriban a MALÉV-nél dolgoztam, nagyon sok női munkatársam volt és sorra jöttek a kérések. Gyöngyből fűztem nyakláncokat, elvarázsolt az alapanyagok sokfélesége, a színek, a formák.

A gyöngyöket két éve felváltotta a fonal. Szintén az interneten találkoztam egy olyan fonalékszerrel, amibe azonnal beleszerettem.  Mivel nem ismertem a technikát, rengeteg időt fordítottam arra, hogy kikísérletezzem hogyan, miként lesz egy műanyag csőből és egy marék fonalból hordható, divatos mások számára is vonzó ékszer. Jelenleg csak ezzel foglalkozom és szeretném ebben a műfajban a lehető legjobbat csinálni.

10356228_915021878549304_5021207434333485691_n.jpgA legjobban azt a részt szeretem, amikor kitalálom, hogy milyen legyen az ékszer. Rengeteg féle fonalam van, a szivárvány minden színében, de nem tudok úgy elmenni egy rövidáru boltba, hogy ne vásároljak mindig újabbakat. Maga az ékszer elkészítése nagy örömet okoz, mindig izgatottan várom, hogy milyen is lesz a valóságban, amit elterveztem. A legkevésbé pedig azt szeretem, amikor már csak az összeállítás van hátra. Fontos része a folyamatnak ez is, de ilyenkor már látom az út végét és szeretnék mielőbb túl lenni rajta, hogy jöhessen a következő :)

10415554_876206575764168_8657960126714817727_n.jpgEgy nyakék elkészítése általában néhány órát vesz igénybe, de van, hogy napokig eltart. Ha nincs hozzá éppen kedvem, inkább leteszem és csak akkor folytatom, ha erős kényszert érzek a befejezéshez. Előfordul az is, hogy már készen van, de nem vagyok elégedett a végeredménnyel, akkor inkább visszabontom az egészet, és újra kezdem.

A fonalak mellett nagyon szeretem az ásványokat és ezekkel szoktam is díszíteni a fonalékszereimet. Kedvenc színem nincsen, számomra egyetlen fontos dolog van: a harmónia. Bármilyen színekkel szívesen dolgozom, ha azok harmóniában vannak egymással.

Egyik legkedvesebb ékszerem, amit Király Lindának készítettem ajándékba. Előtte tanulmányoztam, hogy mi az ami a legjobban illik az egyéniségéhez, és azt hiszem telitalálat volt. Nagyon örült a nyakéknek.
11017852_911151228936369_7716637951492868335_n.jpgLeginkább azokra az ékszereimre vagyok a legbüszkébb, ahol nagyon eltaláltam, hogy mi illene a viselőjéhez, mi tetszene neki a legjobban. De persze a legtöbb ékszerem kedves számomra, még akkor is, ha utólag úgy látom, lehetett volna jobb is.

juci1.png

Az inspiráció sok helyről támad. Néha egy szép fotó, amin a színek fognak meg, de van, hogy csak bekattan egy ötlet és azonnal meg kell valósítanom. Nagyon gyakran maga a megrendelő az, ami inspirál. A személyisége, főképp az, amikor látom, hogy önmagával harmóniában van. Ehhez pedig én hozzá tudok tenni valamit.
10924801_893779224006903_4066608028910186323_n.jpgÉkszereimet mindenkinek ajánlom, kortól függetlenül, a megrendelőim 20-tól 60 éves korig szívesen viselik :) Nagyon sok visszatérő vásárlóm van, olyanok, akik ma már csak az én ékszereimet hordják nap mint nap, és ez nagyon jól esik.

A Lanka ékszereket a következő oldalakon nézegethetitek, és vásárolhatjátok meg:

Lanka ékszerei a MESKÁN
Lanka Facebook oldala

 

A bejegyzés trackback címe:

https://naning.blog.hu/api/trackback/id/tr147394216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása